diary

04/11/2010

blup blup

Hello friends, my internet connexion is out of order since 10 days(c'est approximatif, j'ai un peu le sentiment que 3 mois serait plus juste), and for the moment it's very hard for me to write back your e-mails. The lovely « petit café » where I go to read my e-mails has a very « crottique » connexion (I don't know how to say in english). So I can't write you for few days again.
My shop is open, and I send orders as soon they are ready.

En Français: c'est la pure chiantiquerie les amis!

Julia, j'ai reçu la carte, quel joliiiiiiiii travail!!! vivement que je retrouve ma connexion que j'aille farfouiller ton site!
Annie, la cape est coupée ;-)
Emmanuelle, j'ai bien reçu le mag'! Mille mercis!!! et les photos du Japon: superbes!
Justine, le paquet est bien arrivé lui aussi ;-))
Franscesca, I don't know why but I writed you the message could not be delivered, I send again asap.

Love.
SHARE:
© les zigouis. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig